Το παιδί με ΔΕΠ-Υ που δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί και να μελετήσει με ευκολία στο σπίτι, μπορείτε να το βοηθήσετε με δύο τρόπους:

Θετική ενίσχυση: Με προστατευτική μεν, σταθερή φωνή δε, θα πείτε στο 8χρονο παιδί σας ότι εάν καταφέρει να ολοκληρώσει τη μελέτη της σημερινής ημέρας, αντιγραφή και ανάγνωση, μέσα σε 40 λεπτά, τότε θα μπορέσει να παρακολουθήσει τον αγώνα μπάσκετ στην τηλεόραση, στις 8.00 το βράδυ.

Αρνητική ενίσχυση: Εάν μπορέσει το 9χρονο παιδί σας να γράψει την περίληψη ενός ποιήματος που έπρεπε να μελετήσει, σε κείμενο 5 γραμμών, τότε δεν θα χρειαστεί να κάνει τη δικιά του υποχρέωση που ήταν, να μαζέψει το τραπέζι μετά το βραδινό φαγητό της οικογένειας.

Και στις δύο περιπτώσεις κινήτρων, καθοριστικό ρόλο παίζει το να είστε σταθεροί στη συμφωνία. Τονίζω ιδιαίτερα, όποτε νομίζετε ότι θα την παραβλέψετε, τότε ας μην την κάνετε.

Μοιραστείτε το...