Ταχινόσουπα

Πολύ θρεπτική, υγιεινή και δυναμωτική είναι η ταχινόσουπα. Ιδανικό γεύμα για το παιδί με Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠ-Υ) όπως και για το γονιό που νηστεύει.

Τα υλικά του για 4 πιάτα είναι:

  • ½ φλιτζάνι τσαγιού κριθαράκι
  • 200γρ. ντοματάκια ψιλοκομμένα
  • 1 λεμόνι
  • Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό
  • 7 φλυτζάνια νερό

Εκτέλεση:

Βράζετε το νερό με το αλάτι. Ρίχνετε το κριθαράκι και τα ντοματάκια και το βράζετε για 10 λεπτά. Ανακατεύετε συχνά.

Λιώνετε το ταχίνι στο χυμό λεμονιού δουλεύοντάς το κυκλικά με πιρούνι μέσα σε βαθύ πιάτο. Αφού γίνει όλο ένας πυχτός χυλός, προσθέτετε πιπέρι και μαϊντανό.

Ρίχνετε το χυλό στο νερό σιγά-σιγά ανακατεύοντας.

 

Καλή σας όρεξη…….φαγητό με αγάπη στο παιδί!

Μοιραστείτε το...