Διαχείριση Δράσεις (Ημερίδες) Σχολείο

Το σύγχρονο σχολείο βοηθά το παιδί με Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ

  • 21 Φεβρουαρίου, 2018
  • 0

Το σχολείο εκπαιδεύει και μορφώνει το κάθε παιδί. Το σύγχρονο σχολείο είναι πλέον ικανό να βοηθήσει ποικιλοτρόπως τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες, στην ακαδημιακή τους πρόοδο και στη

Το σύγχρονο σχολείο  βοηθά το παιδί με Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ

Το σχολείο εκπαιδεύει και μορφώνει το κάθε παιδί. Το σύγχρονο σχολείο είναι πλέον ικανό να βοηθήσει ποικιλοτρόπως τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες, στην ακαδημιακή τους πρόοδο και στη συνολική νοοτροπία. Το i-paidi με τον Σύλλογο Γονέων&Κηδεμόνων της Σχολής ΜΩΡΑΪΤΗ οργανώνει στο αμφιθέατρο του σχολείου, Επιστημονική ενημέρωση για το παιδί με Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ στο σύγχρονο σχολείο.

Γνωρίζετε ότι η ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητα)

  • προκαλεί δυσκολία στο 55% του πληθυσμού;
  • είναι μια πολυπαραγοντική διαταραχή;
  • άλλοτε υπάρχει πριν τη γέννηση άλλοτε είναι επίκτητη;
  • επηρεάζεται από τη γονεϊκή συμπεριφορά;
  • υπάρχει σε όλες τις ενέργειες του ατόμου, όλο το 24ωρο;
  • αυξάνεται ή μειώνεται με τη διατροφή;
  • αυξομειώνεται με παρέμβαση από το Νηπιαγωγείο;
  • η άθληση παίζει καθοριστικό ρόλο;
  • σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι ο καθημερινός βοηθός γονιού και εκπαιδευτικού;

 

Στη συνεύρεση αυτή αρχικά θα γίνει χαιρετισμός από τη Σχολή ΜΩΡΑΪΤΗ, από την Πρόεδρο Γονέων&Κηδεμόνων Μαρία-Λήδα Παπαδόγγονα που αποδεικνύουν το τρανό τους ενδιαφέρον. Θα ακολουθήσουν οι επιστημονικές εισηγήσεις από τη Μαριάννα Λαγουμίδη, Πρόεδρο του i-paidi, ΨυχοΠαιδαγωγό, Εξειδικευμένη στις Μαθησιακές Δυσκολίες και στη ΔΕΠ-Υ, η Δρ Φρόσω Μπούτου, Μοριακή Βιολόγος, Επιστημονικός συνεργάτης ΕΚΠΑ και Μέλος ΔΣ i-paidi και η Χριστίνα Γαλανοπούλου, πτυχιούχος Ψυσικής Αγωγής και Συντονίστρια Υγειών Πόλεων Δήμου Αμαρουσίου.

 

Ας μην εθελοτυφλούμε! Η επιστήμη ερευνά καθημερινά αυτή την πολυπληθέστερη πληθυσμιακά διαταραχή. Τα αρνητικά συμπτώματά της στο παιδί και τον ενήλικα είναι η έλλειψη αυτοεκτίμησης, η απομόνωση, χαμηλή απόδοση στο σχολείο, επιθετικότητα, πολλαπλά αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, αυτοκτονία.

 

Ευτυχώς τώρα πλέον, μόνο με συμπεριφοριστικές στρατηγικές, υπάρχουν τρόποι διαχείρισης –καθοριστική σημασία έχει η συνεργασία γονιών – σχολείου – ειδικού.  Στην συνεύρεση αυτή θα υπάρξει πολύς χρόνος για διάλογο, ερωτήσεις και σχόλια –γι’ αυτό και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον.

 

Σχολή ΜΩΡΑΪΤΗ, Δευτέρα 26 Φερβουαρίου 2018, 19.00. Για συμμετοχή επικοινωνήστε στο goneis@moraitis.edu.gr έως την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου.