i-paidiΔΕΠ-ΥΚεντρικήΣυμπεριφορά

Έχω ΔΕΠ-Υ: μαγκιά μου

Θεσμός έγινε πλέον η επιστημονική ενημέρωση από το Δίκτυο i-paidi. Για 3η χρονιά, την Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018, στο HILTON, στο 27ο MoneyShow, συνεργάτες του Δικτύου i-paidi ενημέρωσαν για τις Καινοτόμες Παραμβάσεις στη ΔΕΠ-Υ.

Με πρακτικά σχόλια, η πρόεδρος και Ειδική στη ΔΕΠ-Υ Μαριάννα Λαγουμίδη μίλησε για το «Πάντρεμα» της ηλεκτρονικής και της «διά-ζώσης» παρέμβασης στη ΔΕΠ-Υ. Διευκρίνισε ότι οι αποκλειστικές «διά ζώσης» συνεδρίες παιδιού και ειδικού προκαλούν δυσκολίες χρόνου, μετακίνησης και οικονομικές. Προτάθηκε λοιπόν η εκμετάλλευση της τεχνολογίας με σύγχρονη ηλεκτρονική παρέμβαση προς το παιδί και προς το γονιό. Το αποτέλεσμα είναι η ανάδειξη της εξυπνάδας του χαρισματικού αυτού νέου.

Ενισχυτικά και με μικρό κόστος, ανακοινώθηκε η διανομή από το i-paidi ειδικών εργαλείων για τη διαχείριση της ΔΕΠ-Υ, με αποκλειστική συνεργασία με έλληνα Πανεπιστημιακό καθηγητή στην Αμερική! Συνταιριάζει πλέον η ατομική συνεδρία με την ηλεκτρονική εκπαίδευση. Kαι το παιδί σύντομα αναφωνεί: Έχω ΔΕΠ-Υ: άρα είμαι πάρα πολύ έξυπνος οπότε…μαγκιά μου!

Επόμενη επιστημονική ενημέσωση έγινε από τη συνεργάτη Λογοπεδικό Εύη Κουδουμνάκη σχετικά με τις επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην ομιλία και στο λόγο του παιδιού: η αξία της λογοθεραπευτικής παρέμβασης . Σχηματικά και λεκτικά εξήγησε πτον τρόπο που τα συμπτώματα της ΔΕΠ-Υ επηρεάζουν την επικοινωνία, τις κοινωνικές δεξιότητες και την ακαδημαϊκή.
Έμφαση έδωσε στην αξία της έγκαιρης παρέμβασης από το λογοθεραπευτή.

Ο έμπειρος ΨυχοΠαιδαγωγός Ανδρέας Κανδαράκης PhD, συνεργάτης του ΕΚΠΑ, καθήλωσε το ακροατήριο όταν ανέλυε το επίκαιρο θέμα τού Μobile learning (m-learning) και παιδί με Μαθησιακές Δυσκολίες ή/και ΔΕΠ-Υ.
«Το m-learning (m-l) είναι ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό μοντέλο που διευκολύνει τη δόμηση της γνώσης, τη μάθηση, την επίλυση προβλημάτων και την ανάπτυξη σχολικών και μη ακαδημαϊκών δεξιοτήτων. Πραγματοποιείται αυτόνομα και χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς, μέσω της χρήσης φορητών συσκευών. Βέβαια οργάνωση απαιτείται στη διάρκεια ενασχόλησης από το παιδί και τον έφηβο!»

Το πολλαπλό ενδιαφέρον από το ακροατήριο αποδεικνύεται από το αίτημά τους να παραταθεί η παραμονή στην αίθουσα που είμασταν. Η υπόσχεσή μας ήταν ότι θα επαναληφθεί σύντομα η ανάλογη ενημέρωση!!!

Share this...