Blog

Tο όφελος της θεραπείας στη Διάσπαση Προσοχής

[:el]Μία σύγχρονη έρευνα στο International Πανεπιστήμιο της Φλόριντα, από τον William Pelham, Jr., PhD και τους συνεργάτες του, παρουσίασε την αξία της Συμπεριφοριστικής Διαχείρισης ως το πρώτο θεραπευτικό εργαλείο στα παιδάκια με Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠ-Υ). Για 8 εβδομάδες, σε 146 παιδιά, παρατηρούσαν και κατέγραφαν την αποτελεσματικότητα αυτής της τεχνικής, με ή χωρίς φάρμακα. Οι ερευνητές συμπέραναν ότι όποτε αρχίζει η παρέμβαση με Συμπεριφοριστικά εργαλεία,  έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στο κάθε παιδί.

«Ο αποτελεσματικός τρόπος συνεργασίας με τον Ειδικό, δηλαδή λογοθεραπευτή, παιδοψυχολόγο και εργοθεραπευτή, είναι μέσα από μία συνεδρία την εβδομάδα», είπε ο Ερευνητής στη συνέντευξη στο Ask the Expert, διαδικτυακού καναλιού συνέντευξη για Behavior Management and Combined Treatment for Children with ADHD.

Και συνέχισε λέγοντας «Θα πρέπει οι Ειδικοί να

  • εξηγήσουν στους γονείς τον τρόπο και τα ωφέλη αυτής της τεχνικής
  • δίνουν κατευθύνσεις συμπεριφοράς στους γονείς κάθε εβδομάδα,
  • ελέγχουν την πρόοδο του παιδιού ανά εβδομάδα
  • συζητάνε με τους γονείς για την δυσκολία που βίωσαν
  • λύνουν τις απορίες των γονιών
  • συνεχίζουν «συνεργατικά» για μεγάλη χρονική περίοδο.»

Στη χώρα μας, καθώς ο έλεγχος και η εκπαίδευση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ και των οικογενειών τους είναι στα σπάργανα, η παρουσίαση αντίστοιχων θεμάτων στην TV είναι σπάνιως και καθώς δεν υπάρχει κρατικός φορέας άμεσης επίλυσης των δυσκολιών, καταφέραμε διαδικτυακά, να υποστηρίζουμε εμείς τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ.

Το i-paidi.gr  δημοσιεύει άρθρα από εξειδικευμένους επιστήμονες, παρουσιάζει τις ομιλίες στο YouTube, προτείνει κόλπα και τεχνικές συμπεριφοράς. Και το πιο καλό: οι γονείς γράφουν το ερώτημά τους στην επιλογή του μενού ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, το λαμβάνει ο αντίστοιχος συνεργαζόμενος επιστήμονας ο οποίος στέλνει την απάντηση άμεσα και δωρεάν.

Μπορείτε λοιπόν να εγγραφείτε στο i-paidi.gr ώστε να λαμβάνετε ενημερωτικά newsletters και να περιηγηθείτε σε όλο το ιστοχώρο για το παιδί με ΔΕΠ-Υ![:]

Share this...