ΔΕΠ-Υ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
- 23 Ιανουαρίου, 2018
- 0
Η μελέτη των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σπίτι προκαλεί συνήθως έντονο στρες τόσο στους γονείς όσο και στα παιδιά αποτελώντας ένα από τα συχνότερα αίτια έντασης και συγκρούσεων
Η μελέτη των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σπίτι προκαλεί συνήθως έντονο στρες τόσο στους γονείς όσο και στα παιδιά αποτελώντας ένα από τα συχνότερα αίτια έντασης και συγκρούσεων
Η μελέτη των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σπίτι προκαλεί συνήθως έντονο στρες τόσο στους γονείς όσο και στα παιδιά αποτελώντας ένα από τα συχνότερα αίτια έντασης και συγκρούσεων στην οικογένεια. Η αναβλητικότητα και συχνή διάσπαση των παιδιών συνήθως οδηγεί σε έναρξη της μελέτης πολύ αργότερα από το προβλεπόμενο όριο.
Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός δομημένου και οριοθετημένου συστήματος οργάνωσης της μελέτης αποτελεί εξαιρετικά σημαντικό βήμα για την αποφυγή των συγκρούσεων και την ομαλότερη προσαρμογή του παιδιού στους ταχείς ρυθμούς της καθημερινότητας.
Παρακάτω παρατίθενται κάποιες χρήσιμες συμβουλές που θα βοηθήσουν τα παιδιά να αφομοιώσουν καλύτερα τις έννοιες της οργάνωσης αλλά και της υπευθυνότητας.
Μαρία Γεωργιάδου
Κοινωνική λειτουργός