ΔιαχείρισηΟικογένειαΣχολείο

Συμπεράσματα για το Χαρισματικό παιδί με ΔΕΠ-Υ…

Μαριάννα Λαγουμίδη

Η ομιλία και ο μετέπειτα διάλογος από τη Μαριάννα Λαγουμίδη για το Χαρισματικό Παιδί με ΔΕΠ-Υ, στο Περιστέρι, στα Κέντρα Μάθησης Μελέτης Ταλαβερίδης είχε απίστευτα μεγάλο ενδιαφέρον από όλους όσους παρευρέθηκαν. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον φάνηκε όταν ακούστηκε ο πελώριος μα άγνωστος ρόλος της Διατροφής: «ένα κομμάτι σοκολάτα βοηθάει, μία πλάκα σοκολάτα έχει τραγικά αποτελέσματα», ακούστηκε!

Τα χαρακτηριστικά, είπε, τής Διαταραχής Ελλειματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), τα αίτια πρόκλησής της, οι τρόποι διάγνωσης, οι τρόποι παρέμβασης, οι παράγοντες που επηρεάζουν και φυσικά η ηλικία της διαχείρισης: μάθαμε ότι όσο νωρίτερα είναι πολύ καλύτερα. «Οφείλουμε να βοηθήσουμε το παιδί στην ανάπτυξή του από τα 3 του χρόνια» μάθαμε.  

Οι διακυμάνσεις στη συμπεριφορά του ίδιου του παιδιού όπως και της συμπεριφοράς του σε διαφορετικούς χώρους είναι μία σημαντική εικόνα που μόνο η ματιά του εξειδικευμένου επιστήμονα μπορεί να διακρίνει εάν υπάρχει κάποια Διαταραχή.

Το 55% των παιδιών, είπε, ότι ανήκει στην ομάδα παιδιών με ΔΕΠ-Υ!!! Με αξιόλογη Διάγνωση, με σωστή Διαχείριση και με σταθερή συνεργασία του Θεραπευτικού Τριγώνου Παιδί-Ειδικός-Γονιός, από μικρή ηλικία, θα μπορέσει το παιδί να μειώσει τις δυσκολίες του και να αξιοποιήσει τις ικανότητές του και το ανώτερο  IQ που διαθέτει.

Το ερώτημα ως προς τη διαχείρηση της σχολικής τάξης με 5-6 παιδιά με ΔΕΠ-Υ ήτανε πολύπλοκο. Χρειάστηκε αρκετή ώρα ώστε να δοθούν τα πλαίσια μέσα στα οποία οφείλει να κινηθεί ο εκπαιδευτικός! Κι άλλες ερωτήσεις από δασκάλους τέθηκαν, κι άλλες από καθηγητές….

Μετά από 3.30 ώρες ερωταποκρίσεις, διαλύθηκε πλέον η ομάδα, αφού δώσανε το επόμενο ραντεβού –στο Περιστέρι, στην Ελευσίνα, στο Π.Ψυχικό, στη Μυτιλήνη, στην Πάτρα. «Όλοι όσοι αγαπάτε τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ και Μαθησιακές Δυσκολίες είναι καλό να ενημερώνεστε»!!!

 

Share this...