Είπαν για εμάς
Ακολουθούν τρεις τυχαίες επιστολές αναγνώρισης του έργου του i-paidi. Εκατοντάδες οικογένειες και χιλιάδες δημιουργικά παιδιά με ΔΕΠ-Υ, ωφελούνται από τις Δράσεις μας -εναλλακτική παρέμβαση, ενημερώσεις, online σεμινάρια:
1. «Ευχαριστούμε την αξιόλογη επιστήμονα Μαριάννα Λαγουμίδη, Πρόεδρο Δικτύου Επιστημονική Οικογένεια i-paidi, Ψυχοπαιδαγωγό και Συγγραφέα για το επιτυχημένο online σεμινάριο, στις 21/2, την διαδικτυακή ενημέρωση στους γονείς των μαθητών μας, του Κέντρου Ξενων Γλωσσών Μεγαλοοικονόμου-Νάκου. Η Μαριάννα Λαγουμίδη απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις, απορίες των γονέων σχετικά με την στροφή των παιδιών όλο και περισσότερο στην οθόνη του υπολογιστή τους και για τα μαθήματά τους αλλά και για την διασκέδαση τους, την επαφή με τους φίλους τους. Η κ. Λαγουμίδη μας έδωσε έναν πρακτικό μπούσουλα θέτοντας τα όρια που πρέπει να έχουν τα παιδιά σχετικά με τον υπολογιστή αλλά και συμβουλές για μια καλή, ζεστή, αποτελεσματική σχέση παιδιών-γονέων και για μια καλύτερη επίδοση στο σχολείο. Την ευχαριστούμε ιδιαίτερα γιατί οι γονείς κατάλαβαν ξανά ότι εμείς είμαστε πάντα εδώ, δυναμικά, μαζί τους. Θέλουμε το καλύτερο για τους μαθητές μας. Τίποτα δεν μας σταματά γιατί θέλουμε χαρούμενους, δημιουργικούς μαθητές» έγραψε η Ελένη Μεγαλοοικονόμου-Nάκου, Διευθύντρια Κέντρου Ξένων Γλωσσών Μεγαλοοικονόμου- Νάκου, καθηγήτρια Αγγλικών, Childhood and Youth Studies, BA, NLP practitioner, teacher trainer, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού
2. «Ως γονείς συχνά σκεφτόμαστε τι θέλουμε για τα παιδιά μας, αλλά σπάνια ανησυχούμε για το τι θέλουν εκείνα.
Έχω δύο παιδιά ηλικίας οχτώ και τεσσεράμιση χρονών. Ο μεγάλος μου γιος πέρσι πήγαινε πρώτη δημοτικού, κάποιες φορές μου διαμαρτύρονταν ότι τα υπόλοιπα παιδιά δεν τον έπαιζαν, μέσα στην τάξη ήταν υπερκινητικός, βαριόταν και κουραζόταν εύκολα. Μετά από κάποιο διάστημα μου παραπονιόταν ότι δεν ήθελε καν να πηγαίνει σχολείο γιατί κανείς δεν τον ήθελε. Επίσης μόλις άρχισε να προσαρμόζεται ξεκίνησε η πρώτη καραντίνα όπου εκεί αποδιοργανώθηκε τελείως, θεωρώντας ότι αφού τα μαθήματα γίνονταν από το σπίτι δεν υπήρχε λόγος να πηγαίνει σχολείο. Πέρα από τα θέματα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε στο σχολείο αυτό που με απασχολούσε περισσότερο ήταν η έντονη επιθετικότητα που είχε προς τον μικρότερο αδερφό του. Παρατηρούσαμε ότι το παιδί μας το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε σημαντικές δυσκολίες στην αφοσίωση στις σχολικές του υποχρεώσεις ήταν απρόσεκτος και εμφάνιζε μια σωματική υπερδραστηριότητα. Καταλαβαίναμε ότι κάτι συμβαίνει στο παιδί μας. Σε αυτές τις καταστάσεις πρέπει να υπάρχει μια κοινή πορεία και από τους δυο γονείς. Αυτό ήταν που μας έκανε να εντοπίσουμε ότι μάλλον έχουμε κάποιο πρόβλημα με το παιδί μας και έτσι προβήκαμε στην διαδικασία να ζήτησουμε βοήθεια. Μάθαμε ότι στην Ελλάδα το i-paidi είναι αυθεντία στη ΔΕΠ-Υ. Μιλήσαμε αμέσως με την ειδικό και αγαπημένης μας Μαριάνα Λαγουμίδη. Ο έγκαιρος εντοπισμός επέτρεψε στο γιο μας, την ελαχιστοποίηση των δυσκολιών στην εξέλιξη του παιδιού. Με την online βοήθειά της μπορέσαμε να διαχειριζόμαστε καλύτερα τις καταστάσεις που βιώναμε. Ο γιος μου μετά από την βοήθεια της είναι πολύ πιο ήρεμος, συνεργάσιμος και η σχέση με τον αδερφό του έχει εξελιχθεί πολύ καλύτερα. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ένα σταθερό περιβάλλον και να ακολουθείτε ενα πρόγραμμα μέσα στην οικογένεια.Το τελευταίο διάστημα στο σχολείο πάει εξαιρετικά. Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί μπορέσαμε να τον βοηθήσουμε να διαχειριστεί κάποιες καταστάσεις που δεν γνώριζε πως.
Τα παιδιά με ΔΕΠΥ είναι πανέξυπνα, ευαίσθητα. Δώστε στα παιδιά σας πολύ αγάπη. Η αγάπη ποτέ δεν έβλαψε κανένα!!!» έγραψε η Βικτώρια Μαλλιαρού, μαμά και εργαζόμενη σε φαρμακείο.
3. «Ένα σεμινάριο «θησαυρός» για όλους τους αποδέκτες του. Ένα ταξίδι στα χέρια έμπειρων ομιλητών, με βαθιά αγάπη για τα μικρά δεπάκια που σε βρίσκει στην ολοκλήρωσή του «εμπλουτισμένο» με βασικές και απαραίτητες γνώσεις για τα συγκεκριμένα παιδιά. Σύντομες ομιλίες, καθόλου κουραστικές που προκαλούν τον ενθουσιασμό σε όλη την διάρκεια. Κατάλληλο σίγουρα για τους φοιτητές, που μέσα από την εν κατακλείδι συζήτηση με την κυρία Μαριάννα, προβληματίζονται, ρωτούν, παίρνουν απαντήσεις και σχηματίζουν μια πραγματική εικόνα για το τι πραγματικά συμβαίνει με τους μικρούς μας φίλους με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα. Ευτυχώς βοηθός μας είναι το Έλα να παίξουμε μαζί, εκδ.ΓΡΗΓΟΡΗ, το «βιβλίο-λυσάρι» για το παιδί με ΔΕΠ-Υ» δήλωσε μεταξύ εκατοντάδων φοιτητών ψυχολογίας, η Ελευθερία Δημητροπούλου.