Ανατροφή του «δύσκολου» παιδιού

Πώς είναι ο σωστός Γονιός του παιδιού με ΔΕΠ-Υ;

Ο γονιός του πανέξυπνου παιδιού που είναι δύσκολο ή έχει ατίθασο χαρακτήρα ή ξεχνάει εύκολα ή κινείται συνέχεια ή μαλώνει συχνά ή είναι ανώριμο ή δεν έχει φίλους ή αποτυγχάνει στο σχολείο, έχει ρόλο απαιτητικό  αλλά και απόλυτα δομημένο! Δημοσιεύεται το γράμμα μιας μαμάς, της Χ. Σ. , που την ευχαριστούμε, με δικά μας συμπληρωματικά σχόλια σε εισαγωγικά («») ώστε να λειτουργήσει ιδανικά, η οικογένεια του παιδιού αυτού.

Η δική μας αδόμητη κοινωνία, κάνει τα πάντα να φαίνονται περίπλοκα…
Για να γίνω σαφής, δεν γνωρίζουμε στην ελληνική πραγματικότητα
– τι είναι < πατέρας > και «τι είναι μάνα»
– τι αρμοδιότητες έχουν στη σύγχρονη κοινωνία,
– ποια πρέπει να είναι η σχέση με τα παιδιά τους,
– πού πρέπει να βασίζεται το αξιακό υπόβαθρο που οφείλει «-ουν» ν’ αφήσει παρακαταθήκη στα παιδιά του (δηλ.το ψυχικό και πνευματικό του κομμάτι και όχι μόνο το υλικό..),
– πως πρέπει να είναι η σχέση με τη μητέρα «τον άλλο γονιό» των παιδιών του και
– πού πρέπει να βασίζεται η σχέση με τη γυναίκα «με το γονιό» που επιλέγει να κάνει παιδιά, σοβαρότατο και θεμέλιο στοιχείο, για να στηριχθεί και λειτουργήσει υπεύθυνα το οικοδόμημα της οικογένειας.
Η οικογένεια αποτελεί τη < φωλιά > , μέσα στην οποία μεγαλώνουν και εκπαιδεύονται τα παιδιά  π ρ ο κ ε ι μ έ ν ο υ να γίνουν υ π ε ύ θ υ ν ο ι               ε ν ή λ ι κ ε ς, ώστε να ΠΟΡΕΥΘΟΥΝ με γνώση και πραγματική ελευθερία στην πορεία της ζωής τους και να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ σε υγιείς επίσης βάσεις τις δικές τους συντροφικές σχέσεις, μέσα από τις οποίες θα Φ Τ Ι Α Ξ Ο Υ Ν τη δική τους οικογένεια και θα Μ Ε Γ Α Λ Ω Σ Ο Υ Ν προσγειωμένα τα δικά τους παιδιά!

«Ειδικότερα, για τα χαρισματικά παιδιά με ΔΕΠ-Υ, οφείλουν οι γονείς πρωταρχικά να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση του παιδιού μέσα από τις ικανότητές του, να γνωρίζουν ότι το παιδί μεγαλώνει επηρεασμένο τα μέγιστα με τις αρχές που το διδάσκουν και  να επενδύσουν στην αγάπη και την αποδοχή, μέσα από συναισθηματικό δέσιμο και όχι μέσα από συναισθηματικό εκβιασμό (δώρα, κατηγορίες του άλλου γονιού, κτλ).»

«ακολουθεί έντονος αρνητικός σχολιασμός για το ρόλο του πατέρα που προτιμώ να μην δημισιευτεί. Πάντα υπάρχει στο αρχείο μας, για όποιον ενδιαφέρεται.»

ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΒΟΥΝ  στη συνειδητοποίηση και αλλαγές προς σύγχρονα,
ειλικρινή, τεκμηριωμένα επιστημονικά πρότυπα,
– σαν γονείς,
– σαν σύντροφοι και
– σαν επαγγελματίες με κυρίαρχο και  δομικό ρόλο στην λειτουργία της οικονομίας… η ελληνική κοινωνία Δ Ε Ν ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ  να προχωρήσει μπροστά !!!!!!!

Μοιραστείτε το...