Σχόλια για το 3ο & 4ο webinar με διάλογο για τη ΔΕΠ-Υ

Συνεχίζονται με μεγάλη επιτυχία τα webinars που διοργανώνει κάθε Τετάρτη το i-paidi με θέματα που αφορούν τη ΔΕΠ-Υ.

Πολλαπλό ενδιαφέρον είχε το 3ο webinar-με-διάλογο για τη ΔΕΠ-Υ, με i-paidi, ΠΕΒΕΣ Στερεάς Ελλάδας και ADHD Cyprus και με την ψυχολόγο/ψυχοθεραπεύτρια Δρ. Λίζα Βάρβογλη. Στην πολύπλευρη και τεκμηριωμένη εισήγησή της «Ενδοατομικές Διαφορές – επίδραση στην οικογένεια», εστίασε στη διαφορετικότητα τής ωριμότητας, στις ενδοατομικές διαφορές και στις συνέπειες στην οικογένεια και στο σχολείο.

i-paidi, σεμινάρια, webinars, ΔΕΠΥ, διάσπαση προσοχής, σχόλια, Μαριάννα Λαγουμίδη, ψυχολογία, παιδιά
Στιγμιότυπο από το τρίτο σεμινάριο.

Η Δρ. Βάρβογλη εξήγησε γιατί κάθε παιδί με ΔΕΠ-Y είναι μοναδικό και ως εκ τούτου είναι σημαντική η εξατομικευμένη αντιμετώπισή του και έδωσε πολλές πρακτικές συμβουλές διαχείρισης στο σπίτι και στο σχολείο.  Τονίστηκε για άλλη μια φορά η ζωτική σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και η σημασία της παρέμβασης από εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας.  Σημαντική κρίνεται η συμβολή της συνεργασίας οικογένειας και εκπαιδευτικών καθώς και με τον επαγγελματία υγείας που επιβλέπει την πορεία του παιδιού.

Η Δρ. Βάρβογλη πρότεινε αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης εκπαιδευτικού – μαθητή με ΔΕΠ-Υ, μέσω της επιβράβευσης των προτερημάτων και των καλών στοιχείων της συμπεριφοράς και της απόδοσης του παιδιού. Τόνισε δε, τις αντίστοιχες προσεγγίσεις εκπαιδευτικών με τους γονείς, με στόχο πάντα την αποτελεσματικότερη διαχείριση των παιδιών και την ενίσχυση της προόδου τους.

Το 4ο webinar-με-διάλογο πραγματοποιήθηκε από την έμπειρη κοινωνική λειτουργό, κυρία Ελένη Γιαννακοπούλου (ΜΒΑ).

Η εισήγησή της, «Τρόποι για να ευτυχίσει το παιδί με ΔΕΠ-Υ, στην κοινωνική του ζωή»  εστίασε σε πρακτικούς τρόπους που μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ να αλληλεπιδράσουν πιο αρμονικά με το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον τους. Στην εισήγηση αλλά και στην συζήτηση που ακολούθησε, έδωσε ιδέες και πρακτικούς τρόπους διαχείρισης της ΔΕΠ-Y στην οικογένεια, με εφαρμογή κάποιων από αυτούς και στην σχολική τάξη. Τόνισε, σε συμφωνία και με τις προηγούμενες εισηγήσεις, την ανάγκη των παιδιών για αγάπη, αποδοχή, κατανόηση και πως αυτή η αντιμετώπιση ανοίγει δυνατότητες αποτελεσματικότερης διαχείρισης. Επιπλέον, δόθηκαν πληροφορίες για εύρεση υποστήριξης οικογενειών από κοινωνικές δομές.

i-paidi, σεμινάρια, webinars, ΔΕΠΥ, διάσπαση προσοχής, σχόλια, Μαριάννα Λαγουμίδη, ψυχολογία, παιδιά
Στιγμιότυπο από το τέταρτο σεμινάριο.

Δηλώστε συμμετοχή στο σεμινάριο της 6ης Απριλίου!

Share this...